|
Pio 427xd remote, programmérbar |
Besvar |
Forfatter | |
the_rieper
Guld medlem Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
Emne: Pio 427xd remote, programmérbar Sendt: 06-September-2006 kl. 22:02 |
Hej jeg har bestilt pio 427xd gennem fælleskøbet og kunne godt tænke mig at køre med selector sagem 81. Da jeg synes at det er vildt besværligt med flere remotes og i øvrigt synes at sagems remotet er ret grim og uatraktiv( i hvert fald i forhold til pio'ens) kunne være lækkert hvis den var programmérbar så man kunne nøjes med at bruge den.. Det jo lidt nederen at man får en så lækker remote med til pio'en som man så ikke kan bruge til at skid andet end kalibrering...!! eller er det kun mig der har det sådan? Da det (går jeg stærkt ud fra) er den næsten samme remote der følger med til det gamle 436xde må der være nogen der kan hjælpe!? Har iøvrigt lige været inde på hifiklubben.dk og set på fjernbetjeninger. nogen der har erfaringer med NAD DV1? den ser jo super lækkker ud!! http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Fjernbetje ning/NAD_DV1_fjernbetjening_Soelv.htm på forhånd tak! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |