recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - RGB scart kabel søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRGB scart kabel søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2006 kl. 13:25
Hans

Synsvinklen på en sag betyder meget.

Så på den anden side, et godt scart kan måske sælges for 100 uden at det måske er lige så godt som det der koster 1000. Køb afhænger af det man vil bruge det til.

Ken
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2006 kl. 13:51

Synes det er en dejlig saglig debat vi har her.

Jeg vil gerne tilføje til mit indlæg tidligere at jeg har Profigolds PGV7000 Sidende mellem mit TV og DVD, og jeg kunne straks se forskel, da jeg skiftede det billige ud med det her. Godt nok er mit udstyr ikke oppe i 20k. Men bare det at jeg kan se forskel ved at sætte et kabel til 500,- imellem, tja.. det retfærdigøre vel at man bruger lidt ekstra på et kabel. Nu tror mit hoved i hvert fald, at hver gang det ser en film på dette tv, at det er kables skyld billedet er så godt.

Det skal da også lige med at kablet ikke koster 500,- på nettet, det er vejl. butiks pris. Men Borat007 har jo allerede linket til dette.

Hilsen Don P.
Til top
Borat007 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-November-2006
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2006 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Ja det er enteligt sjovt

TV til 15-20 k  og recorder til 5k   og et scartkabel til 100.-

Hans

Udstyr til 20.000 + kvalitetsscart til 379 kr. hos f.eks www.klik1stik.dk divideret med udstyr til 20.000 + scart 79 kr. = merudgift på under 1.5 %

Det er lidt det samme som at male stuen. De første 90 % kommer man nemt til, men træværk og detaljerne trækker tænder ud... 

Og jeg tvivler på at Profigold vil underminere sit brand ved at sælge til Aldi til 79 kr. Men derfor kan man muligvis godt købe PGV7000 billigere end 379 kr...?

Og jeg er sikker på at hvis man laver en blindtest mellem de 2 scartkabler så vil Profigold vinde hver gang! Jeg har prøvet på 5-6 venner, som grinte af mit scartkabel til 379 kr. Efter endt blindtest valgte de alle Profigolds PGV7000 fremfor deres egne.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu