|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() Sendt: 22-September-2007 kl. 14:06 |
TV3 startede i går fredag, en ny serie klokken 06.00:
Rescue Me Godtnok et underligt tidspunkt at starte en serie. Jeg ville da gerne have set med, for jeg jeg synes Denis Leary er en ret fed stand upper/ skuespiller. Nogen der fangede første afsnit på harddisk? Redigeret af isteen - 22-September-2007 kl. 14:11 |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Det er en fed serie, jeg er lige blever færdig, med 4 sæsong, glæd dig. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det er ikke en ny serie på TV3, tror det 3. eller 4. gang de starter forfra på den. |
|
![]() |
|
Basismedlem ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Fed serie ja!
http://www.epguides.com/RescueMe |
|
Try www.google.com/chrome today! Way better than IE!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |