|
Mr woodcock |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
dennisbiograf
Junior bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 10:41 | |
Var det ikke bedre du skrev når du så filmen,i stedet for at du skriver hvad du synes om traileren. jeg ser filmen før jeg skriver den er god.og hvis du ikke kan kende forskel på ben stiller Seann Willian Scott 2 af de bedste og sjoveste skuespiller. så må du godt nok se lorte film, hvis du ikke kan se forskel. Har du nogle set film med ben stiller eller Seann Willian Scot.Eller du typen der ser postmanden på bjerget som bogart roste.
|
||
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 10:46 | |
Nu var det jo blot for at komme med et eksempel på hvad der var mere givende for læseren end at skrive "den er fårking sjov HAHA! se den eller DØ!!!" At du vælger at læse det som en seriøs anmeldelse det er op til dig :-) all in good fun, og ikke noget mudderkastning herfra :-) Og jo, jeg er ganske i stand til at kende Forskel på Sean William Scott og Ben Stiller, Ben stiller er ham fra american pie og dude where's my car... ikk?
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
dennisbiograf
Junior bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 10:49 | |
Jeg har skrevet 4 gode film. I am legend var der flere skuffede en gode og Mr. Woodcock er en sjov film og hvis man ikke har humør som nogen ikke har eller ikke er til fjollede film, så er den jo ikke sjov. Og home of the brave og death sentence er der ikke nogen der har skrevet om de synes er god, så det vil sige at ikke alle synes i de (brede offentlighed)at de synes at filmen Mr. Woodcock er lige så som mig.
|
||
dennisbiograf
Sendt: 29-December-2007 kl. 10:50 | |
Jeg Skal nok skrive en længere anmeldelse næstegang bare ikke bogart standard.
|
||
Langemor84
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 12:37 | |
Det var da utroligt mange film, der endnu ikke har haft premiere i biografen herhjemme du går og ser hjemme i THX-biffen. Er du i Oscarpanelet siden du får Screeners af disse film tilsendt?? |
||
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 15:30 | |
Nu har jeg læst det du har skrevet her igennem 2 gange, og det er helt volapyk for mig. Jeg kan ikke forstå hvad du skriver. |
||
Langemor84
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 15:46 | |
hehe. Du har helt ret. Jeg er kommet frem til noget i retningen af: Mr. Woodcock, Home of the Brave, Death Sentence er helt vildt gode film og hvis man ikke syntes det har man ikke forstand på film....eller sådan noget. |
||
Sigida
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
Sendt: 29-December-2007 kl. 17:06 | |
mr. woodcock er da en meget sjov film men heller ikke andet, ingen nytænkning, man har set det tundsvis af gange og den er glemt lige med det samme... var positiv overrasket over death sentence, som var faktisk meget god, men gik desværre hen i noget hardcore hack and slash, men ellers meget fed film.. home of the brave har jeg ikke fået set endnu ;).. |
||
dennisbiograf
Sendt: 30-December-2007 kl. 12:47 | |
Hvis du læser hele tråden, så står der faktisk at jeg var i new york sammen med kæresten. og jeg hader screner og cam og divx, det skal sku være dvd og jeg køber flere dvd fra usa end danmark. hvem gider danske tekster. |
||
dennisbiograf
Sendt: 30-December-2007 kl. 12:50 | |
Alle thx plakater og dts og dolby og andet er kun for hyggen skyld. Men jeg kan da godt tage imod jeres kritik. synes bare det morsomt.
|
||
frimann85
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
Sendt: 29-Januar-2008 kl. 14:39 | |
Off Topic: Seriøst, vil du ikke godt læse dine indlæg igennem før du poster..? Det er jo næsten helt ulæseligt.. Back on topic: - Påstanden 'Hvis jeg skriver at en film er dårlig eller god, så har jeg som regel ret...' Hvad bakker dette op..? Ret ifht. hvad og hvem? Folk har forskellig smag - anmeldere som almindelige forbrugere.. Du har måske RET i forhold til egne synspunkter, men du kan da ikke tale for resten af befolkningen.. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |