|
Kontant: TV-koks med kabel-boks |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger slettet
-- Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
Emne: Kontant: TV-koks med kabel-boks Sendt: 12-Februar-2008 kl. 16:31 |
Så er det iaften den 12. februar 2008 kl 21.25 at forbrugermagasinet Kontant på DR1 går i krig med Stofa som tilsyneladende lover mere end de kan holde med den udskældte Zaptor-Boks.
"Slap zapper 12. feb. 2008 13.52 Tophistorie Michael Andersen elsker sit 40 tommers LCD tv med surroundsound. Et fjernsyn, der er bygget til digitalt tv - og derfor spærrede Michael Andersen øjnene op, da Stofa i efteråret bød på intet mindre end fremtidens tv-signal med Zaptor-boksen. - Det synes jeg jo lød spændende. Jeg vil jo gerne have noget ordentlig billede og noget god lyd til underholdningen derhjemme, så derfor måtte jeg jo have sådan en boks, husker Michael Andersen Han køber Zaptor for 995 kroner og bestiller 3 ekstra tv-kanaler i HD - High Defition - der skulle give ekstra klare billeder Zaptor - en skuffelse - Den har lidt problemer med, at billedet er ikke ordentligt, det hakker i lyden, og boksen den stopper lige pludselig, når man bare sidder og ser almindeligt tv, siger Michael Andersen Og det bliver begyndelsen til en ny skuffende tilværelse med Zaptorboksen, der igen og igen fryser tv-billeder eller får lyden til at hakke. Hos Stofa siger de til Michael Andersen og alle andre Zaptorkunder, at der er server-fejl. Kunderne skal tage strømmen fra Zaptor-boksen og tilslutte den igen. Så det gør Michael Andersen. Igen og igen - uge efter uge. Og det tager to et halvt minut hver gang. - Ja, du sad altså lige og så 24 timer, og Jack Bauer var lige ved at redde verden, ik'? siger Michael Andersen 10.000 kunder Kontant har spurgt Stofa, hvorfor der er så mange problemer med Zaptor. Direktør Ole Simonsen erkender problemerne, men mener, de fleste er ved at være løst. Uden at det dog giver ham grund til at love alt for meget - Det skulle da ikke undre mig, om der dukker nogle nye problemer op hen ad vejen, det er meget avanceret det her, siger han Efter at Kontant har talt med Stofa, har firmaet sendt et brev til alle Zaptor kunder, hvor de tilbyder at tage boksen retur - og for de tilbageværende Zaptorbrugere er der en måneds gratis tv for nogle af tvpakkerne." Kilde: DR Kontant |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |