|
Sin City HD ? |
Besvar |
Forfatter | |
andershede
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Emne: Sin City HD ? Sendt: 24-Februar-2008 kl. 14:09 |
Der er nogle film som mere end andre kommer til sin ret i HD-formatet, og en af dem er Sin City.
Af underlige årsager har jeg dog endnu ikke kunnet lokalisere denne titel, som efterhånden er et par år gammel, i HDformat. Kommer den eller hvad sker der? Nogen der ved noget :) |
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 14:14 |
Ja jeg er også lige med på en lytter. Venter også spændt på Sin City på Blu-ray.
|
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 14:27 |
Jeg tror helt sikkert den kommer på bluray, for den optræder i en trailer for
bluray på en film, jeg har. Ratatouille, tror jeg. Men der er ikke mig bekendt annonceret nogen udgivelsesdato. Er det ikke noget med, at der snart kommer en Sin City 2? Kan være den bliver timet med den. |
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 14:34 |
Processen er i gang, men den skulle først komme engang næste år: http://www.imdb.com/title/tt0458481/ ... men tvivler på det bliver en succes. Hvorfor ødelægge en suveræn film, med en 2'er!?! Det bliver sjældent godt. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |