|
Alt vedrørende iPad |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne gå ind på dr.dk/nu og så vælge den kanal du vil se....
Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep! Og nu er der heller ingen problemer med lyden ;-)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor er der en Marguerit blomst nede i højre hjørne på lås op skærmen? Trykker jeg på den, vises de to billeder jeg har taget med cameraet afløst af dr.dk/nu...
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er for at bruge iPad som billedramme. Du kan vælge overgange i indstillinger. Dr.dk/nu må være et skærmbillede du har taget. Redigeret af Brixen - 20-Juni-2013 kl. 20:04 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak! Det er jo en smart feature. Har en gammel 7" Denver billedramme der står og samler støv ;-)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Og NU virker DR3 ikke mere! Noget med en mgl url på server
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Hver gang jeg logger på min Hotmail, skal jeg indtaste email og kodeord. Det behøver jeg ikke på PC,en. Hvorfor kan iPad ikke gemme de oplysninger?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har ikke noget med iPad som sådan at gøre, men di valg af browser - safari.
Du har selvfølgelig været i indstillinger og under safari -> autoudfyld slået brugernavne og adgangskoder til? Hvorfor bruger du egentligt at logge ind på hotmail? Mailklienten på din iPad kan køre direkte op mod hotmail. Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg nu. Var ikke klar over den indstilling Hvordan kører MAIL direkte op mod Hotmail. Jeg får ikke mine nye mails i MAIL? |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
kampus:på ipad
vælg indstillinger -> E-Post, kontakter, kalendere -> Tilføj Konto -> klik på Hotmail ikonet og indtast dine kontoindstillinger når kontoen er oprettet og hvis du håndterer flere mailkonto fra samme ipad, kan du under lidt længere nede definere din standard konto osv. Redigeret af rhsin - 30-Juni-2013 kl. 11:17 |
|
Mvh
René |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender til integration op mod TDC mailserver, gmail og exchange. Alle 3 virker upåklageligt, det formoder jeg også at hotmail gør. Kommer der ikke nye mail ind, har du lavet en fejl i opsætningen.
Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for den enkle forklaring René |
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |