recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ipad 4 solcellecover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ipad 4 solcellecover

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 08:07
hvorfor køber du ikke en 12v adapter og kobler din ipad på dit 12v udstyr i campingvognen - du kan evt købe et solcellepanel og lægge på taget af campingvognen til at lade campingvognens batteri med.
Så har du også masser strøm til din mobil og andet udstyr.....

Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af mlm mlm skrev:

hvorfor køber du ikke en 12v adapter og kobler din ipad på dit 12v udstyr i campingvognen - du kan evt købe et solcellepanel og lægge på taget af campingvognen til at lade campingvognens batteri med.
Så har du også masser strøm til din mobil og andet udstyr.....

Jeg ligger i telt uden strømSmile
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2013 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Det lyder som om du er ude efter en kombination af "juice-pack" & solceller, som kan oplade batteriet.
F.eks:
http://www.gamebits.dk/shop/search-1.html?keyword=SOLCELLEOPLADER
eller
http://www.gamebits.dk/shop/varta-solcelle-oplader-8510p.html

(Ingen aktier i biksen, første hit på google Smile)

Jeg har set alle disse solcelleopladere også med indbygget lithium batteri, men jeg er ikke teknisk nok til at kunne gennemskue om der er nok power på til at kunne oplade min ipad 4 ??

Det fremgår næsten altid hvor mange watt solcellerne er på, men det er vel kun afgørende for hvor lang tid det tager at lade batteriet op.

Mit problem er om det output der skal være når jeg så lader min ipad op fra batteriet er stort nok til at lade ipad'en op ?? 
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 13:32
så er det nok nærmere denne løsning du skal have fat i:

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu