|
iOS 6.1.2 - nogen indvendinger? |
Besvar | Side <1 131415 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brixen@ jeg har ikke stående "1 enhed" og "iTunes Store" ude til højre på værktøjslinien. Mener jeg lige har opdateret iTunes
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ved jeg desværre ikke hvor du finder "Købt" - det er et sted, så du må lede - eller endnu værre - gå ind på apple.dk og kig under support |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt komme ind via "Butik". Ville også være mærkeligt andet. Ved ikke hvorfor jeg har dansk sprog på min. Men forsøger at oprette mig, hvilket ikke kan lade sig gøre...
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ind under iPhone her i Itunes: (Hvis din phon/tablet [svensk: surfplatta] ikke er der så er der en dårlig forbindelse - et problem jeg havde)
Så kan du under Programmer se hvad du har købt og du kan overføre dem igen under Filer/Enheder:
Håber det kan hjælpe dig, jeg havde et helvedes problem før jeg fandt ud af at det skyltes en dårlig forbindelse. Men da det endelig virkede fik jeg overført alt og opgraderede også iOS, nærmest i et hug.
Til andre der kikker med: Husk at Synkronisering af musik og video skal slåes til manuelt ! Redigeret af Infinity - 06-Marts-2013 kl. 16:43 |
|
mvh Infinity
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Infinity :-)
Klarede den med at afinstallere/genindstallere app'en. Men "overfør køb" ville vel også være det samme, da jeg så også skulle fjerne programmet først?
|
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der står "Bibliotek", så er du allerede i butikken (iTunes store), og skal bare rulle helt ned i bunden. Jeg har lige prøvet det i Windows XP. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det står der. Og når jeg trykker på "Bibliotek" går den på "iTunes Store" og vise versa.
I "iTunes Store" kan jeg så kun se al den musik jeg har rippet til PC.
Og i "Bibliotek" kan jeg vælge mellem: Musik Film Appstore Bøger Podcasts iTunesU
Men ingen af mine egne apps hvis jeg ruller helt ned til bunden.
|
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er modsat. Når du står i "Bibliotek" kommer du til iTunes Store ved at klikke på knappen "iTunes store". Musik Film Appstore Bøger Podcasts iTunesU er "iTunes Store" Der skal du helt ned i bunden af siden så du har en knap med danebrog til højre og Funktioner til venstre. Det står med meget små bogstaver. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen sådan står det altså på min skærm
Sådan ser det ud forneden i Bibliotek! Og når jeg trykker på købt, så vil den ha' mit log-in, og det aner jeg ikke hvad er. Har password iPhone, iCloud E-Post, men intet dur' Redigeret af Kampus - 06-Marts-2013 kl. 19:11 |
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal logge på med din AppleID og password |
|
Besvar | Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |