|
Apple Tv og Netflix |
Besvar |
Forfatter | |
plbagger
Ny bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 19:21 |
Jeg kan ikke få netflix til at virke på appleTV. Den står bare med teksten accessing Netflix hele tiden.
Jeg har en konto på netflix DK der virker fint på Samsung TV |
|
plbagger
Ny bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kunne jeg så selv svaret på: Genstart AppleTV ... Så virkede det...
Det pudsige var at alt andet end Netflix virkede inden genstart... |
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde sjovt nok også samme udfordring..
Her hjalp det også at cutte strømkabelt (hive det helt ud), og så sætte det i igen, og herefter gad den godt.
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har siddet og læst lidt op på AppleTV, er det virkelig sådan, at man ikke kan streame film til den lokalt? Eller har jeg misforstået noget?
Vi overvejer anskaffe os en herhjemme. Men er slet ikke bekendt med den, udover at have læst man kan køre xbmc eller firecore hvis den er jailbreaket. Hvad der jo åbenbart ikke sker her og nu. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan godt streame film lokalt. Det skal bare igennem iTunes, og for at iTunes gider kendes ved videofilen skal det være h.264 i en beholder som mp4 eller m4v.
Man kan også godt installere iTunes på diverse hjemmeservere, så det 'kun' er filformatet der er i vejen. |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, lyder ikke så tosset hvis det end er, udover alle børnefilm skal i ny container så, hvis vi anskaffer en. Men så skal alle film ligges i Itunes?
Hvilke lydformater understøtter den? Ved den gør med Dolby, hvad med DTS, eller nogle af HD lydformaterne? |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |