|
appel oplader |
Besvar |
Forfatter | |
stefan juul
Junior bruger Oprettet: 11-November-2012 Sted: aarhus Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2012 kl. 21:45 |
kan man få et opladerstik som går fra han stil til hun stik eller kan man få noget til en vægdåse evt
med venlig hilsen stefan
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
stefan juul
Junior bruger Oprettet: 11-November-2012 Sted: aarhus Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
har fundet det her
vil det være muligt at lave et kabel der er 10 meter langt med 2 adabter og 2 kabeler :D altså tænker på om det stadig vil kunne oplade |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ladestrømmen blir' sikkert for svag med den længde og med to udtag. Men det må dem der har forstand på den slags hellere komme med et bud på.
|
|
stefan juul
Funktioner
Tak(0)
|
ja hhih :D
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du støder på ordet ca. 100 gange dagligt, hvordan kan du få Apple til at blive appel?
Anyways, tror sådan et kabel er billigst hos en kinesisk eBay-forhandler. Hvis du holder dig under 80kr, hvilket sådan et kabel i hvert fald ikke kan koste, så kommer der ingen toldere efter dig? |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Anyways er forkert, det heddder Anyway uden s. Jeg ved god at mange Nordamerikanere tror det er en korrekt bøjning, men det er det ikke. Så hvis man SKAL klage over hvordan andre skriver ordet appel (som betyder at man klager, eller anmoder om en ændret afgørelse, på dansk), så er det jo nok vigtigt, at man selv har styr på det at kunne stave/bøje ordene på udenlandsk:-) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |