|
Reparation af iPad-skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 10:26 |
Jeg har en gammel iPad 1. generation, som jeg beklageligvis er kommet til at ødelægge glasset på. Rent funktionelt fungerer den stadig, men det kunne dog være rart med et nyt glas.
I den forbindelse tjekkede jeg nettet for at undersøge prisniveauet for sådanne reparationer, og med den erfaring jeg har fra reparationer af iPhoneglas, undrede det mig at den billigste reparation jeg kunne finde, stod til 900 kr! Kan det virkelig passe at det ikke kan gøres billiggere (i Aalborg)? Nogen der har nogle erfaringer? Hvis jeg skal af med 900 kr for et nyt glas, så vil jeg hellere bare beholde min iPad 1 som den er, og så smide 900 kr i puljen til en fremtidig ny iPad. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3844 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kun prøvet 1 gang at få skiftet glas på en iPhone - og det var i Århus hos helloo.dk - og kan se at prisen her er 1000,- - så det er åbenbart niveauet !
Så se om du kan sælge den med defekt glas, og gem pengene til en ny
|
|
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hvis du er teknisk og har mod på det, så tjek youtube, og køb delen på eBay, er ikke så dyrt hvis du ser dig for.
Billigt, men kan også være det går galt, det skal jo opvejes. |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Gå ind på www.ifixit.com og prøv at kigge deres guide igennem. Der vil du lynhurtigt kunne få et overblik over om det er noget du selv føler for at kaste dig ud i.
Hvis du beslutter dig for at prøve, så kan reservedelene typisk købes pænt billigt på eBay. |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Lav den selv, det er faktisk ikke særligt vanskeligt eller dyrt.
|
|
![]() |
|
andre ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |