recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af iPad-skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af iPad-skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation af iPad-skærm
    Sendt: 22-November-2012 kl. 10:26
Jeg har en gammel iPad 1. generation, som jeg beklageligvis er kommet til at ødelægge glasset på. Rent funktionelt fungerer den stadig, men det kunne dog være rart med et nyt glas.

I den forbindelse tjekkede jeg nettet for at undersøge prisniveauet for sådanne reparationer, og med den erfaring jeg har fra reparationer af iPhoneglas, undrede det mig at den billigste reparation jeg kunne finde, stod til 900 kr!

Kan det virkelig passe at det ikke kan gøres billiggere (i Aalborg)? Nogen der har nogle erfaringer? Hvis jeg skal af med 900 kr for et nyt glas, så vil jeg hellere bare beholde min iPad 1 som den er, og så smide 900 kr i puljen til en fremtidig ny iPad.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 10:49
Jeg har kun prøvet 1 gang at få skiftet glas på en iPhone - og det var i Århus hos helloo.dk - og kan se at prisen her er 1000,- - så det er åbenbart niveauet !
Så se om du kan sælge den med defekt glas, og gem pengene til en ny
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 11:31
Hvis du er teknisk og har mod på det, så tjek youtube, og køb delen på eBay, er ikke så dyrt hvis du ser dig for.

Billigt, men kan også være det går galt, det skal jo opvejes.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 13:12
Gå ind på www.ifixit.com og prøv at kigge deres guide igennem. Der vil du lynhurtigt kunne få et overblik over om det er noget du selv føler for at kaste dig ud i.

Hvis du beslutter dig for at prøve, så kan reservedelene typisk købes pænt billigt på eBay.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 14:27
Lav den selv, det er faktisk ikke særligt vanskeligt eller dyrt.
Til top
andre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 15:17
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu