|
iphone 5 få kontakterne med fra en nokia |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 23:03 |
Hvordan får man nemmest kontakterne fra ens oldnordiske nokia over på en iphone 5
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afhænger af hvilken model ens oldnordiske Nokia er..... Min E61 kunne sync'e kontakter op til min Outlook, herfra kunne jeg eksportere dem som en kommasepareret fil (*.csv), og importere filen i Gmail. Herefter er det "blot" at sync'e "æBlofonen" med Gmail. Klaus |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg i sin tid skulle have min kontakter fra min Sony Ericsson, kunne jeg kopiere hele telefonbogen ind som en fil til computeren. Så oprettede jeg blot en mail, hvor den var vedhæftet. Denne vedhæftede fil, åbnede jeg så i min google-mail på min iPhone, og wupti.. så fik jeg kontakterne på telefonen ![]() Så tænker, Nokia kan vel noget lignende, mht. at få sine kontakter ind på computer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |