|
Læder flip cover til iPhone 5? |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2012 kl. 09:58 |
Hey!
Jeg har søgt en del efter et flip cover i læder til iPhone 5, men synes mange steder at billederne er dårlige eller så ligner det meget plastik. Er der nogle her inde der kan linke til et godt beskyttende, og samtidig flot og behageligt læder flip cover? Jeg havde et til en iPhone 4, hvor der endda var foret på indersiden af flippen for at undgå ridser i skærmen, men synes ikke jeg kan se dem til 5'eren. Nogle links? :) |
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg laver en billedsøgning på Google på "flip cover iphone 5" så kommer der ret mange forskellige typer, hvoraf adskillige har foring. Er der virkelig ikke én af dem du synes om?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men dem jeg synes om skal bestilles fra underlige hjemmesider, og ellers så ligner de plastik. Men jeg har søgt videre og tror jeg har fundet en løsning fra Puro.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html ser ud til at ha' de rigtige flipcovers. Købte selv mit i coolshop, og det var ikke ægte læder :(
Redigeret af Kampus - 28-November-2012 kl. 12:43 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |