recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læder flip cover til iPhone 5?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Læder flip cover til iPhone 5?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Læder flip cover til iPhone 5?
    Sendt: 28-November-2012 kl. 09:58
Hey!

Jeg har søgt en del efter et flip cover i læder til iPhone 5, men synes mange steder at billederne er dårlige eller så ligner det meget plastik. Er der nogle her inde der kan linke til et godt beskyttende, og samtidig flot og behageligt læder flip cover? Jeg havde et til en iPhone 4, hvor der endda var foret på indersiden af flippen for at undgå ridser i skærmen, men synes ikke jeg kan se dem til 5'eren.

Nogle links? :)
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 11:16
Hvis jeg laver en billedsøgning på Google på "flip cover iphone 5" så kommer der ret mange forskellige typer, hvoraf adskillige har foring. Er der virkelig ikke én af dem du synes om?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 11:59
Jo, men dem jeg synes om skal bestilles fra underlige hjemmesider, og ellers så ligner de plastik. Men jeg har søgt videre og tror jeg har fundet en løsning fra Puro.
          
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 12:41
http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html ser ud til at ha' de rigtige flipcovers. Købte selv mit i coolshop, og det var ikke ægte læder :(

Redigeret af Kampus - 28-November-2012 kl. 12:43
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu