|
Yousee mail på iPad |
Besvar |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2012 kl. 22:33 |
Hej
Jeg har problemer med min yousee mail på min iPad. JEg kan godt modtage mails, men ikke sende. Jeg har brugt de oplysninger som de skriver skal anvendes. Pop3.yousee.mail Asmtp.yousee.dk Udegående port stod til 995 Der står den skal være 587, men det hjælper ikke at ændre den tildelt. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger TDC mail, det er nok cirka det samme....
Brugernavn og adgangskode er rigtigt angivet? "Brug SSL" er slået fra? Godkendelse står til "Adgangskode"? Og den er valgt som primær server? Klaus |
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har SSL slået til, godkendelse er sat til adgangskode. Jeg modtager malis, men kan ikke sende
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |