|
Photostream Uploads virker ikke |
Besvar |
Forfatter | |
ipk
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-December-2012 kl. 17:44 |
Hej
I forbindelse med at jeg har anskaffet mig en Iphone 5, vil jeg prøve og bruge Photostream. Jeg har en PC med Windows 7 64 bit og har installeret Icloud Kontrolpanel ver 2.1 på Pc'en. Billeder som jeg tager med min Iphone bliver godt nok automatisk overført til pc'en, men kopierer jeg et billede ind i Uploads mappen under Photostream bliver billedet ikke overført til min Iphone. Photostream er slået til på min Iphone, Apple Id er tjekket, Kontrolpanelet er geninstalleret og loggen på antivirus/ firewall er tjekket. Håber at i kan hjælpe
|
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |