|
iOS6 -> elendigt WiFi |
Besvar |
Forfatter | |
JKO98
Junior bruger Oprettet: 24-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-September-2012 kl. 10:36 |
Hej,
Efter opgradering til iOS6 har jeg oplevet rigtig dårlig WiFi forbindelse. Når jeg streamer pixellerer billedet og/eller stream'ingen går i stå, det gælder f eks podcasts fra iTunes. Mine pc'er kører fint: 30 Mbit, men min iPod og iPad kører max 5 Mbit (når det er bedst, typisk 2-3 Mbit). Dette har jeg ikke oplevet før jeg opgraderede til iOS6. Jeg har ikke ændret noget på mit neværk, og mine pc'er kører fint, derfor konkluderer jeg at det må være iOS6 der er årsagen (iOS5 kørte jo også fint). Jeg har også haft iPod og iPad helt slukkede i mange minutter før genstart uden resultat. Mange af mine app-opdateringer har i øvrigt varet flere dage. Er der nogen af jer som har lignende problemer med iOS6, eller måske har en brugbar forklaring :-/ Vh Jørn
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke alene
Der er en del rapporter om langsom wifi på iOS6 og/eller iPhone5 http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1449688 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
AlJones
Bruger Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mærker ingen forskel efter OS6.
Min iPad2 præsterer 28Mbit ned/13 op, præcist som før. Al J. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mærker heller ingen forskel efter iOS6. Kører fint youtube og dr.dk/nu
|
|
JKO98
Junior bruger Oprettet: 24-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm, tak for feedback. Apple support sagde (mellem linierne, de si'r det nok ikke lige ud) at der måske var et problem. Hvis der var, ville det være rettet i en af de første updates til iOS6. Den første update mentes at komme inden 14 dage. Alternativt blev foreslået at jeg skulle restore iPod/iPad fra backup, det har jeg nu ikke lige lyst til, hvis en snarlig update vil afhjælpe problemet.
Vh Jørn
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |