recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad musthaves?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad musthaves?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad musthaves?
    Sendt: 27-September-2012 kl. 20:11
Hjemmet er blevet udstyret med to ipads, 2 smartcovers, 2 stylus', 2 originale Mac Bluetooth tastaure, så nu tænker jeg hvad mangler vi mere af udstyr og apps?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1021
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 20:21
Et Apple Tv og måske nogle AirPlay-højttalere kunne man også have glæde af. 

Apps? Det kommer an helt på, hvad du vil bruge dem til.    
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 20:30
Har et atv1 men formoder du mener en 2,3 stykker??
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:04
He - i er jo kun lige begyndt Tongue
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:30
I mangler en skumgummikasse til at lægge lortet ned i. Min skærm knak i dag, men jeg sad med den i en hånd. Det var mere end det dyre opreklamedrede billige lorte skrammel kunne klare. Når jeg har fået sat ny skærm på, er jeg definitivt væk fra Apples lort. Hopper på Win8 vognen, det ved man sgu hvad er.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af Doghead Doghead skrev:

I mangler en skumgummikasse til at lægge lortet ned i. Min skærm knak i dag, men jeg sad med den i en hånd. Det var mere end det dyre opreklamedrede billige lorte skrammel kunne klare. Når jeg har fået sat ny skærm på, er jeg definitivt væk fra Apples lort. Hopper på Win8 vognen, det ved man sgu hvad er.

Din skærm i hvad ?
Tror ikke du skal forvente at finde mere robust byggekvalitet hos andre producenter i prisklassen .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 09:54
Er du glad for din stylus, og i hvilke situationer anvendes de.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 10:19
Ja det er jeg, bestilte dem på eBay, to stk til under 7 kr ink Porto. Bruger den når jeg har matematik, og skal tegne figure i mine noter(læser til lærer)
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:00
Til den pris kunne det nok ikke skade at bestille et par stykker hjem. Er det iPad 3 du bruger, ogvilke program bruger du? Vi har selv en iPad 3, jeg syntes dog der generelt er meget lag eller forsinkelse på tegneprogrammerne. Har indtil videre stillet mig tilfreds med "Paper", og børnene med "123 color hd"
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:20
Har pt gang i evernote og draw. Evernote til noter og draw til tegningerne, leder lidt efter et program der kan det hele, og synce til pc'en som evernote kan
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:40
Penultimate kan synkronisere med Evernote og Dropbox.

Det er Evernote, der laver Penultimate, så de to supplerer hinanden godt.

Redigeret af Brixen - 02-Oktober-2012 kl. 11:41
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu