|
iPad musthaves? |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-September-2012 kl. 20:11 |
Hjemmet er blevet udstyret med to ipads, 2 smartcovers, 2 stylus', 2 originale Mac Bluetooth tastaure, så nu tænker jeg hvad mangler vi mere af udstyr og apps?
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et Apple Tv og måske nogle AirPlay-højttalere kunne man også have glæde af.
Apps? Det kommer an helt på, hvad du vil bruge dem til.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Har et atv1 men formoder du mener en 2,3 stykker??
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
He - i er jo kun lige begyndt
|
|
Doghead
Junior bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
I mangler en skumgummikasse til at lægge lortet ned i. Min skærm knak i dag, men jeg sad med den i en hånd. Det var mere end det dyre opreklamedrede billige lorte skrammel kunne klare. Når jeg har fået sat ny skærm på, er jeg definitivt væk fra Apples lort. Hopper på Win8 vognen, det ved man sgu hvad er.
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din skærm i hvad ? Tror ikke du skal forvente at finde mere robust byggekvalitet hos andre producenter i prisklassen . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du glad for din stylus, og i hvilke situationer anvendes de.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er jeg, bestilte dem på eBay, to stk til under 7 kr ink Porto. Bruger den når jeg har matematik, og skal tegne figure i mine noter(læser til lærer)
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til den pris kunne det nok ikke skade at bestille et par stykker hjem. Er det iPad 3 du bruger, ogvilke program bruger du? Vi har selv en iPad 3, jeg syntes dog der generelt er meget lag eller forsinkelse på tegneprogrammerne. Har indtil videre stillet mig tilfreds med "Paper", og børnene med "123 color hd"
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Har pt gang i evernote og draw. Evernote til noter og draw til tegningerne, leder lidt efter et program der kan det hele, og synce til pc'en som evernote kan
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Penultimate kan synkronisere med Evernote og Dropbox.
Det er Evernote, der laver Penultimate, så de to supplerer hinanden godt. Redigeret af Brixen - 02-Oktober-2012 kl. 11:41 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |