|
Underligt problem ! |
Besvar |
Forfatter | |
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 17:43 |
Her til morgen opdagede jeg at både min iPhone 4s og min iPad 3 opførte sig underligt.
Jeg har haft ios 6 beta på begge devices og nu da jeg tænder dem komme de begge frem og siger at "this device is not registered as part of the Iphone Developer Program. If you are a member of the Program, please register your device in the @@url@@" Har måtte gendanne min iPhone men da jeg kun havde en sikkerhedskopi fra Maj i år, mangler jeg dermed en hel del sms beskeder :( Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få dem igen? Programmer er ligegyldig da jeg jo kan hente dem igen i skyen. |
|
KasperHogh
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke gøre noget nu, da du har gendannet.
Grunden til at du fik dit problem er (går jeg ud fra) at du har købt et par UDID registreringerne på nettet, og ham du har købt dem af har ikke fornyet sin developer-konto.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |