|
Ios 6 Jailbreak |
Besvar |
Forfatter | |
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:21 |
Nogen der ved om man kan få et Jaibreak til ios 6? Både til iPad 3 og til iPhone 4s?
|
|
Doghead
Junior bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er bange for at du er meget for tidligt ude. Du skulle nok have ladet være med at opdaterer dine ting så hurtigt. Især set i lyset af, at IOS6 minder mere om en beta release end en final. Min Ipad bliver ikke opgraderet før IOS 6.3-4 stykker, så er de vil ved at få rettet bare de mest graverende fejl. Og så måske og det sker i hvertfald ikke før, så er jeg måske heldig at der er kommet en jailbreak.
Og må da indrømme at Æble produkter ikke giver mening før de er jailbreaket.
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja må da indrømme at der er mange fejl i ios 6. Men man kan vel downgrade til 5.1? Og derfra jailbreake??
|
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man opdatere vel i håb om at producenten laver nogle forbedringer?
|
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan kun downgrade iphone 4
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan godt downgrade Ipad men det kræver så vidt jeg husker at man gemmer sine blobs (tror jeg det hedder) til at starte med.
|
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er glad for jeg aldrig opdatere NOGET, FØR end jeg har læst om de pågældende updates på nettet, på forskellige forums :) (ikke mere ihverfald, den fejl lavde man engang )
|
|
tommyaxen
Funktioner
Tak(0)
|
nej det gør jeg heller ikke, ikke før der er kommet en jailbreak, desværre har jeg intet valg på min iphone 6 da den er født med lorte ios6
|
|
superfun
Bruger Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tommyaxen vil meget gerne købe din iphone 6 hahah :P giver gerne 20.000 kr her og nu
|
|
tommyaxen
Funktioner
Tak(0)
|
haha, ja men tror jeg beholder den....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |