recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ios 6 Jailbreak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ios 6 Jailbreak

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ios 6 Jailbreak
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:21
Nogen der ved om man kan få et Jaibreak til ios 6? Både til iPad 3 og til iPhone 4s?
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:29
Er bange for at du er meget for tidligt ude. Du skulle nok have ladet være med at opdaterer dine ting så hurtigt. Især set i lyset af, at IOS6 minder mere om en beta release end en final. Min Ipad bliver ikke opgraderet før IOS 6.3-4 stykker, så er de vil ved at få rettet bare de mest graverende fejl. Og så måske og det sker i hvertfald ikke før, så er jeg måske heldig at der er kommet en jailbreak.

Og må da indrømme at Æble produkter ikke giver mening før de er jailbreaket.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:39
Ja må da indrømme at der er mange fejl i ios 6. Men man kan vel downgrade til 5.1? Og derfra jailbreake??

Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:48
Man opdatere vel i håb om at producenten laver nogle forbedringer?
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110
Nad C-370
Dali Blue 5005
Logitech Squeezebox Touch
Playstation 3 med netflix :)
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:56
du kan kun downgrade iphone 4
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 08:39
Du kan godt downgrade Ipad men det kræver så vidt jeg husker at man gemmer sine blobs (tror jeg det hedder) til at starte med.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 15:46
Er glad for jeg aldrig opdatere NOGET, FØR end jeg har læst om de pågældende updates på nettet, på forskellige forums :) (ikke mere ihverfald, den fejl lavde man engang )
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 15:49
nej det gør jeg heller ikke, ikke før der er kommet en jailbreak, desværre har jeg intet valg på min iphone 6 da den er født med lorte ios6
Til top
superfun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2008
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superfun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 19:59
Tommyaxen vil meget gerne købe din iphone 6 hahah :P giver gerne 20.000 kr her og nu
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 20:06
haha, ja men tror jeg beholder den....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu