|
Yousee 3106 på anden dvb-c kilde |
Besvar |
Forfatter | |
binne
Super bruger Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 11:43 |
Jeg har noget familen hvor hun er flyttet ind i et rækkehus som er forsynet med tv via antenne forening.
Hun mangler så en boks til sit gamle tv, og jeg har en yousee 3106 boks jeg ikke bruger. De siger i hendesmforening det er dvc-c signal hun får ind så tænkte det ville passe perfekt, men bliver nu i tvivl om sådan en samsung boks er låst til yousee? Jeg ved ikke hvem de får tv fra. Passer de bokse til alle dvb-c signaler? På forhånd tak René |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er You See. Som udgangspunkt vil det være at den ikke kan bruges hos andre leverandører. Køb en Clint DC1, den kan bruges til alle der leverer i DVB-C.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv da YouSee-boksen først. Hvis den ikke hopper på - ja, så må du jo købe en anden boks...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |