|
airTag på børns nøgler? |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14 timer 20 minutter siden kl. 09:00 |
Hej med jer.
Jeg overvejer at anskaffe mig et airTag til min søns nøgler. Han er 8. Det jeg godt kunne tænke mig at høre jer om, er om nogle af jer har erfaringer med at give et barn AirTag. Her tænker jeg på om alle de andre skolebørns telefoner vil begynde at advare om at de bliver "tracket" fordi de tilbringer så lang tid sammen med det barn der har et airTag? Alle inputs og erfaringer med Airtags er velkommen. :) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil ikke mene de bliver tracket ved en alm skoledag. Sidder selv på et stort kontor og har ikke oplevet at tracke nogle AirTags, selvom der er mange som har dem.
|
|
MikkelAnd
Bruger Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg tror at nøglen til det er at AirTag'en skal være i nærheden af en telefon koblet til den samme Apple konto. Så ses det ikke som "stalking", da ejeren taggen så også må være lige i nærheden.
I det her tilfælde vil jeg mene at det kræver at junior har en iPhone koblet til samme familiekonto, og han har den med i skole. Har han ikke det, så er airtag'en uden en ejer i nærheden og andre apple enheder vil advare mod det. /mikkel
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |