|
Facebook-mesenger, "chathistorik mangler". |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19 timer 24 minutter siden kl. 13:17 |
Hej.
I den seneste tid nu har dette været lidt irriterende. Jeg har ventet på at det gik i sig selv igen, men det gør det ikke. Jeg har facebook og messenger app på min mobil. Men bruger relativt sjældent messenger på mobilen og endnu sjældnere facebook. Fordi jeg sidder foran en computer en stor del af dagen, så det er nemmere for mig at bruge facebook og dermed messenger på computeren i Internet browser (Chrome, hvis det har nogen betydning). Men hvis jeg skriver noget på messenger, bliver det med det samme opdateret på mobilen og omvendt - og det er stadigvæk tilfældet. Men nu er det blevet sådan, at hver gang jeg åbner facebook og åbner messenger på computeren (jeg bruger gerne "se alt i messenger" for at få messenger i fuld skærm), så siger den at der mangler chathistorik og at jeg skal opdatere chathistorik ved at skrive en kode (der sendes til min mobil). Men chathistorikken er altså som nævnt før lige godt opdateret om jeg gør det eller jeg springer det over. Men man skal igennem nogle trin også, for at springe det over. Kan man ikke få den til at lade være med at påstå at chathistorikken skal opdateres?? Findes der en indstilling til det. Det har jo virket fint før uden dette, så hvorfor er det pludselig kommet?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |