|
Android Auto til Kia Picanto og Skoda Rapid: |
Besvar |
Forfatter | |
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2019 kl. 21:11 |
Jeg kunne godt tænke mig at få Android Auto i mine to biler.
Jeg har en Kia Picanto fra 2008 og en Skoda Rapid fra 2016. En der nogen der ved hvor man kan købe Android Auto til de to biler og om man selv kan montere det?
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fås til begge - til selvmontering - på fx Ebay, AliExpress og Amazon. Monteringsramme og head unit skal så vidt jeg kan se købes hver for sig til din Kia, mens de fås samlet til Skodaen. Søg på "Android" og din bilmodel.
Android Auto er ikke officielt tilgængelig på dansk endnu: https://www.recordere.dk/2019/07/android-auto-aabner-officielt-i-danmark/ |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
check evt efter en rdc330 til din Skoda.
Den passer i de fleste VAG biler. Den burde have Android auto.
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene. Kan i give mig links hvor det er bedst at bestille henne til fornuftige priser?
På Kia kan jeg ikke finde noget og på Skoda er det svært. Der er nogle Kina sider.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå ind på de nævnte sider og søg på Android og din bilmodel
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Til din Skoda: Hvis det skal være originalt og alt skal fungere perfekt så tag en snak med Rene fra www.cartrends.dk de lever af at eftermontere originalt vag udstyr. Ellers så kig på en RCD 330+, som er en original vag radio til det kinesiske marked. Den har dog lidt begrænsninger i forbindelse med pilevisning I instrumentbordet og RDS på radioen. Kan få købes fra eBay.de eller AliExpress.
Redigeret af Jonas_R - 07-Juli-2019 kl. 16:23 |
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Den rcd330 passer ikke i min Rapid har jeg fået bekræftet af en sælger fra Ebay så den løsning dur ikke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |