|
Sound System fra Canvas |
Besvar |
Forfatter | |
PhoroCrew
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2023 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 06:36 |
Sound System fra Canvas?Hvad er der blevet af med Canvas sidst vi hørte fra i Aug 2019. Hvor langt er de kommet i deres proces, Eller er det sunket i jorden.Canvas er kraftfuld HiFi-fod med 'ægte 3D-lyd' til LG OLED TV info fra Flatpanels.dk https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1566284293 |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gik konkurs i 2022. Der blev kun indleveret ét regnskab - i 2019. Formentlig årsag til tvangsopløsningen i efteråret 2021.
Redigeret af longjohn2 - 08-Oktober-2023 kl. 16:42 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Emnet var for nylig oppe i en anden tråd, hvor jeg gav lidt baggrund. Det er en skam, at de ikke fik skudt projektet i gang.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
PhoroCrew
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2023 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtig at de to ejer Kim & Marcus gik konkurs i efteråret i 2022 I januar og februar mdr. 2023 er der kommet en ny ejer og en invester ind i billede. Jeg er sikker jeg så noget til messen i foråret. Men jeg er ikke i sikker i min sag. Jeg havde på det tidspunkt lige andet i hoved til den audio messe. Det kunne bare være meget interessant Canvas Auto produktet i både 55" og 65"
Redigeret af PhoroCrew - 09-Oktober-2023 kl. 15:36 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |