|
google assistant problemer |
Besvar |
Forfatter | |
fc-andeby
Bruger Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2020 kl. 17:22 |
Hej
Jeg har problemer med Google assistent på min mobil(Samsung gs20 FE). Mobilen reagere ikke ved at jeg siger Hey/ok google, det har den altid gjort siden jeg har taget den i brug. Jeg synes jeg har prøvet alt muligt uden held. Jeg næsten sikker på at fejlen er opstået fordi jeg har tilkoblet Philips hue i lejligheden og købt en google nest højtaler. Det er fint at det er højtaleren der reagere på ok google i lejligheden og jeg bruger den til at styrer lyset. Men jeg vil gerne bruge stemmestyring i bilen og det er ikke muligt nu. En mulighed er at nulstille mobilen for at se om det hjælper, men det venter jeg lige lidt med. Har i nogle forslag til det hvad der kan være i vejen? Jeg sikkert lavet en eller anden fejl i opsætning med Philips hue. MVH. Thomas
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |