|
Philips Hue LED bånd i køkken - risiko? |
Besvar |
Forfatter | |
AndersHP
Super bruger Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2021 kl. 17:46 |
Hej alle
Jeg har monteret Hue LED bånd under mine overskabe, og det blev lit af et kludetæppe af klippen bånd og samle dem med endelukningsclips og ledninger, for at få dem til at slå 180 graders buk, "springe emhætten over" osv. Lyset er super fedt, men jeg kommer til at stå og kigge på al den mados der suser direkte op på LED båndet, og disse samlinger er jo ikke ligefrem IP44, da de små samlinger på ingen måde er afskærmede, ligesom selve båndets ende jo kan forlænges, og således er fuldkommen åbent. Hvad kan jeg gøre for at isolere/lukke alle disse samlinger på en let måde?
Redigeret af AndersHP - 06-December-2021 kl. 17:47 |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
krymp noget krympeflex omkring enderne og samlingerne
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
... eller en klat vådrumssilikone
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undgå silikone med eddikesyre i.
|
|
Mvh Jesper
|
|
AndersHP
Super bruger Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke krympe noget på, det hele er monteret. Så ja, noget silicone nedefra er nok et meget godt bud?
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
De findes i to versioner: Indoor: IP 20 ifølge Philips hjemmeside. Bond Redigeret af bbond - 08-December-2021 kl. 13:46 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |