|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morgan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2004 kl. 12:22 |
Hey! Pga. dybden af noget DVD grej / kombineret med dybden af skabet det skal stå i, er jeg lidt i plads nød. Det viser sig at specielt SCART kablet stikker ret langt ud bagtil. jeg er derfor på jagt efter et SCART kabel (ca. 3-4m, fuldt monteret) som ikke er så "dybt" og uflebsibelt som de almindelige på markedet. Any ideas? Jeg har prøvet HIFI klubben. De havde ikke noget. :( Morgan Redigeret af morgan |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3844 |
![]() |
Jeg har et Scart "fladkabel". Det stikker dog lige så langt ud som et alm. kabel - dvs. ca. 5 cm. Mener jeg købte det i Føtex for ca. 3 år siden. |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
De kan stadig købes i Føtex og er faktsk ganske OK, men kun 1½-2 meter lange. Prøv at kikke her, de har lange fladkabler. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
gep36 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej. Tech+Link kablerne i ovenstående link fra MichaelS forhandles hos EL-Giganten. gep36 |
|
![]() |
|
morgan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Ok, jeg var nok lidt uklar. :-)
Det er natuligvis et fladere stik jeg er på jagt efter. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |