|
cover/wallet til ny mobil |
Besvar |
Forfatter | |
JJblues
Ny bruger Oprettet: 05-Juli-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2021 kl. 21:57 |
Jeg leder med lys og lygte efter det rigtige cover - eller vel nærmere pung eller wallet til min nyanskaffede OnePlus Nord. Det skal helst være som til min gamle telefon, men det eneste der ligner har jeg kun fundet hos mobiltasken.dk (se link) men nærmest alle fraråder at handle hos dette firma. Der må være andre, der har noget lignende. På forhånd tak for svar.
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
JJblues
Ny bruger Oprettet: 05-Juli-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar, men I overser desværre pointen i mit spørgsmål. Jeg har ikke gjort det tydeligt nok at det er en tre-fløjet wallet jeg søger (samme “grundtype” som i linket) Tak igen
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er svær at finde.
Så hvis det er et krav, bliver du nok nødt til at tage chancen og se om trustpilot har ret.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |