|
Airties 7410x elendig fjernbtjening - delvis løst |
Besvar |
Forfatter | |
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2020 kl. 07:42 |
Har lige fået fibernet med TV fra Fibia/Waoo tv modtages igennem tv-boks.
Signalet mellem fjernbetjeningen og boksen er simpelt så ringe, at signalet kun rækker nogle få meter, og fjernbetjeningen skal rettet direkte mod boksen for at virke. Problemet må være i boksen, problemet er der både med den medfølgende fjernbetjening og min egen Harmony 650 Kan dette virkelig være rigtigt, og findes der løsning, udover selvfølgelig at rejse sig når der skal skiftes kanal (syntes faktisk, at dette vil være synd for konen at hun skal gøre det hvergang jeg vil se på noget andet ) Redigeret af Benny From - 20-Marts-2020 kl. 07:46 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske det er bedre med en IR forlænger af den type hvor man klæber en IR blaster diode ovenpå boksens IR modtager øje?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
cjdanmark
Bruger Oprettet: 01-Maj-2011 Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek side 12 i vejledningen til boksen der viser hvordan man omstiller fjernbetjening til RF i stedet for IR, så er problemet løst.
|
|
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
Har læst vejledningen, og forstår omskiftningen - men jeg ønsker udelukkende at bruge en Logitech Harmony fjernbetjening Mit tillægs spørgsmål er nu, om en Logitech Harmony Elite kan bruges, både til min receiver, tv osv som bruger IR signaler Redigeret af Benny From - 17-Marts-2020 kl. 12:58 |
|
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har flyttet og drejet bokse, dette har afhjulpet problemet en lille smule, men trods alt ikke helt.
Min mening om boksens evne til at modtage signalet fra fjernbetjeningen er alf for ringe
|
|
hjb
Ny bruger Oprettet: 17-Februar-2021 Sted: Viborg Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min fjernbetjening til Airties 7410x har mistet kontakten til boksen. Hvordan genoprettes forbindelsen?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |