|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har for nylig købt en 50S Max. Den både støvsuger og mopper fint på "åbent gulv". Men da mine dørtrin åbenbart er for høje (2,5-3 cm) har jeg været nødt til at lave nogle "ramper" af masonit, så den kan klatre henover dem.
Og det virker fint på støvsugerfunktionen, men når den skal moppe så hænger den fast på toppen af dørtrinene - sikkert pga. den ekstra plads moppen tager op under støvsugeren. Den har det også med at hænge fast på dørmåtter, når moppen er sat på. Jeg finder sikkert en løsning, men det er lidt for meget fikumdik efter min smag.
Redigeret af longjohn2 - 27-Juni-2020 kl. 14:59 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja kokosmåtten kan godt gi lidt udfordring hvis den er stor og forsænket i gulvet. Jeg har prøvet at vende den om, så støvsuger med moppe bare kan køre hen over, og det fungerer fint. Bare husk at tage måtten ud og ryst den fri for sand, det er helt utroligt så meget sand der kan gemme sig i sådan en.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
nå jeg endte med en roborock s6 maxV.
Sybtes det virker som en rigtig fornuftig maskine
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
tillykke med den.
|
|
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu et spørgsmål ;)
Monterer i kun moppen når der skal vaskes, og så ellers afmonterer den igen? Eller kan den godt sidde på længere tid? Ex. 1 uge ad gangen?
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg afmonterer den. Jeg ved ikke om det er en god ide at lade den sidde hvis der er vand tilbage, jeg mener nemlig ikke at den kan "lukke for vandet", så måske det løber ud?
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bromberg, er du stadig tilfreds med robotten? Overvejer modellen selv
|
|
Ning
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |