|
Fjernbetjening Logitech Harmony virker ikke hjælp? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2021 kl. 12:51 |
Hejsa
Mine ellers super fjernbetjening harmony med HUB virker ikke mere. Jeg har fået nyt anlæg og har nulstillet - vil ændre opsætning til det nye men kan ikke logge ind på min bruger? Nogen der kan hjælpe eller har haft samme probelm? Kan jeg nøjes med at købe ny HUB?? hvis det ikke lykkes at få at få den igang og så stadig bruge min gamle fjernbetjening(ikke mere end 3 år) hvor jeg også styrer mit HUE belysning fra.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke komme videre herfra?
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
ja jeg kan ikke logge ind igen efter jeg nulstillet den..
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7143 |
bruger du forkert kode ?
Ellers opret dig på ny
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4889 |
Ja tryk på “glemt kode”, så modtager du mail til at oprette ny kode.
|
|
![]() |
|
Problemet er, at vi prøver at sætte den op, men så fejler den med koden E3005???
|
|
![]() |
|
Lidt det samme her
Men har ikke nogen android Redigeret af tyros1 - 18-Januar-2021 kl. 16:01 |
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Har du så prøvet det med at koble den til pc med usb?
|
|
![]() |
|
skalbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Har du prøvet dette:
|
|
Skalbjerg
|
|
![]() |
|
ja har resetet den men kan ikke komme ind på den
Problemet er, at vi prøver at sætte den op, men så fejler den med koden E3005???
|
|
![]() |
|
Hvis ikke harmony remoten forbundet med usb til PC med programmet myharmony.com, viser sig som symbol, så må den være kaput.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |