|
sletning af inleg |
Besvar |
Forfatter | |
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Emne: sletning af inleg Sendt: 08-August-2011 kl. 10:48 |
kunne se af i dene nyhed http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5382&zoneid=5 er der blivet slette 3 komentare hvor de 2 af dem er lidt det samme øv bøv appel brok og mit hvor jeg svare på komentarene men også skriver til selve nyheden går ud fra mit røj da det var et svar til de øv bøv ting men er det ikke lidt af slette kritikerene inleg de skriver dem jo nok bare igen ?? kunne man ikke overveje af man skal have en bruger for af kunne komentere om ikke anet så står man lidt mere til ansvar og om ikke anet er det letter ind når 10 anonyme skriver evt. måske en forum inleg hvor en given nyhed kunne debatteres da jeg syns tit et godt emne forsviner vis der lige kommer mange nyheder og så slap man måske lidt for mudderkastning når man skulle loge ind ??
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 08-August-2011 kl. 11:00 |
Hej Tobias
Jo, vi arbejder også på et nyt system til kommentarer, hvor det er nemmere at forhindre den type misbrugere.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |