|
Lodret streg igennem billedet |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2021 kl. 16:34 |
Hej,
Jeg har en Epson TW6100 som er begyndt at vise en lodret streg igennem billedet (stregen er gul i film). Jeg tænkte at det var en pære fejl, så har skiftet pæren - men det fixede ikke problemet. I starten kom og gik fejlen, men nu er det blevet en fast fejl. Jeg har forsøgt at skifte mellem eco og non-eco mode, som fiksede problemet første gang, men uden held. Det indikerer en fejl på projektor. Er der nogen som har en ide hvad det kan være og evt. hvordan man fixer det? Tak!! Michael
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
en pærefejl laver ikke lodrette streger
Men det ligner en panel fejl. Og det er lidt øv
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gætter på at der er en fejl i et af LCD panelerne. Der er i hvert fald ikke lampen. Hvis ikke der er garanti på, så prøv at henvende dig til epson danmark, de plejer at være meget flinke, men forbered dig på at den ender i skraldespanden.
Sorry!
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv - så må jeg se hvilken erstatning der skal til. Tænkte en Epson TW7000. Må hellere lige prøve at snakke med Epson inden.
Tak for god feedback som altid.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |