|
Bedste tv-boks |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4588 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
PS: Telia TV har ikke særlig god streamingkvalitet. Det vil hverken Apple TV, Nvidia Shield eller ny TV-skærm ændre på.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er en oversigt over hvilke apps på hvilke styresystemer her. Så skal du bare finde hvilket TV der har det relevante styresystem, og det har flatpanels sikkert også et svar på. |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fuldstændig ens betjening for Nvidia Shield tv som Apple TV, mit tv tænder for Shield tv, og herfra er der frit valg for hvilken remote der bruges. Tv eller Nvidia remote giver mig samme betjening af tv og Shield, og Shield er gemt bag tv.
Fordelen ved Shield og Android tv, gæt selv, menuer er ens, så er det nemmere med betjening. Jeg har Apple 4K TV, og Shield TV Pro, jeg foretrækker min Shield.
Redigeret af JeTex - 24-Januar-2024 kl. 10:54 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
CoolStar68
Ny bruger Oprettet: 23-Januar-2024 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
https://forum.recordere.dk/gode-deals-i-januar_topic166426.html
Redigeret af CoolStar68 - 24-Januar-2024 kl. 11:21 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan du godt, men forvent ikke at streaming via TV bliver ved med at virke. Jeg ville nok foretrække et tv med indbygget AndroidTV.
Også, når det et skyld i den dårlige billedkvalitet du oplever?
Definer "ikke superdyrt". KIgger vi på kravet om "god billedkvalitet", hedder det OLED tv. Nu kan du så kigge på hvad 75" OLED koster. Klaus (som købte et 55" OLED for 16.000 forrige år og syntes at det var billigt)
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |