|
Video_TS på DVD |
Besvar |
Forfatter | |
Chand1010
Ny bruger Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:20 |
Hej Recordere
Jeg håber på, at der er nogen, der kan hjælpe mig trods den næsten hellige påskelørdag. Jeg er bestemt ikke den store IT-nørd, men efter at have undersøgt internettet uden held, forsøger jeg mig her. Jeg er ved at lægge mine gamle Video8-bånd over på DVD-skiver. I den forbindelse har jeg købt en Plextor av200-converter, som kan lægge klippene over som VideoTS-filer. Da hvert bånd indeholder klip fra forskellige årstal, vil jeg gerne have lagt de enkelte klip over, så jeg efterfølgende kan sortere dem på DVD-skiverne. Efter flere timers søgen fandt jeg ud af, at man med reauthor i DVDShrink kan samle flere VideoTS-filer sammen til én. Efterfølgende brænder jeg så denne samlet fil over på en DVD-skive med Free DVD Video Burner. Det lyder umiddelbart simpelt, men der er ét problem. Når jeg sætter DVD'en i en DVD-afspiller afspiller den alene det første klip lige så mange gange, som der er klip. Håber I forstår mit problem og der er nogen, der har en løsning på det. Med venlig hilsen Charlotte
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv med ImgBurn. Det kan downloades gratis.
|
|
Chand1010
Ny bruger Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for hjælpen. Det var åbenbart lige det, der skulle til :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |