|
"Hakkende" Apple TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sludder og vrøvl, det ved du godt, når du læser tråden. Se bare videoen der er linket til i tråden! Eller noget........ Klaus
|
||
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket TV har du ? Og streamer du til det fra andre kilder end AppleTV ?
|
||
Skyhigh
Bruger Oprettet: 20-Juni-2016 Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan pludselig mærke en stærk migræne snige sig ind på mig... Igen. Jeg frygter næsten, at en bestemt bruger dukker op her i tråden og fuldender farcen fra tidligere.
Redigeret af Skyhigh - 24-Juni-2020 kl. 23:00 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OMG Ja, det er lige det der mangler
|
||
xcalibur
Bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej har ikke lige nogen anbefaling, tror heller ikke det er HDMI kablet. Apple TV plejer at advare om, hvis det kan se der er dårlig forbindelse/støj i HDMI kablet.
Og hvis det også er der ved 1080p/SDR så er det ikke noget med det at gøre. Virker Waoo fint hvis du streamer på computer/tablet/andet? Syntes pilen langsomt peger mod et eller andet omkring Waoo setupet (app/forbindelse/whatever). Men har ikke lige et godt bud.
|
||
patrick-kri
Ny bruger Oprettet: 22-Juni-2020 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kører uden problemer på computer, chromecast, ipad og telefon. Men det virker bare underligt eftersom de skrev jeg var den eneste de havde hørt fra.
|
||
patrick-kri
Ny bruger Oprettet: 22-Juni-2020 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm, det er et Philips 58 tommer smart tv. Er det nok? Ellers kan jeg nok godt finde det præcise tv et sted. Nej, der er en playstation koblet til også og så har jeg et fjernsyn mere på soveværeslet hvor en chromecast er koblet til.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |