|
YouSee kanaloversigt & tidsplan for kanalændringer |
Besvar | Side <1 131415 |
Forfatter | ||
jahafa
Super bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her til morgen, var 2FilmHD, EUSPHD (1&2) væk fra min kanalliste. Kunne dog finde dem længere nede i listen. Pana problem eller Yousee problem?
JH
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan da være fra You See, TV2 Film vil jo udgå af udbuddet når året slutter. Om det så lige er årsagen.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Chappelle
Junior bruger Oprettet: 14-Juni-2006 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har igennem den seneste måned haft store problemer med pludselige udfald på kanaler. Jeg har en yousee hd boks og et Sony fjernsyn. Jeg har gennemgået alle kabler og købt et enkelt nyt da yousee service manden jeg fik i røret sagde jeg skulle have et kabel med nogle "ting" på ca. 5 cm. fra stikker.
Så jeg købte et sådan stik men det driller stadig. Det mærkelige er jeg kan se den samme kanal 30 min uden problemer og så pludselig kommer der en masse fejl. Er der nogen der kender til dette problem? Og giver det mening det jeg skriver :)
|
||
Der Alte
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det giver god mening. Vi er mange, som har oplevet periodiske fejl fra YouSee i dette efterår i forbindelse med ombygning / tilretning mv.
Hvis du er sikker på, at dine kabller er, som de skal være, samlinger osv - og hvis du er sikker på, at kablet ikke har lidt overlast (tjek igen!) - så vil jeg anbefalle at prøve en lille billig antenneforstærker. Harald Nyborg har dem fra 49,-, og den virker fint hos mig. Men kontroller først kablerne: Der skal næsten ingenting til, før det går galt |
||
Ulle
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se, youSee, det var jo netop dette som ville blive problemet, når i skulle til at bestemme om man måtte se SD udgaverne af HD kanalerne (til trods for at man har betalt), eller ej. Australian Open 2012: EuroSport 2 HD sender Dushevina - Kvitova. EuroSport HD derimod, sender et pausebillede af Radwanska. Alt imens EuroSport i SD udgaven fint viser Lisicki - Voegele. Tak for den glimrende idé i fik dengang.
|
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du modtager signalerne på net-ID 100, kan du skifte til 120. Har du en boks fra YouSee findes SD-udgaverne på kanalpladserne +500. Altså Eurosport Int. i SD er på programplads 539 og Eurosport 2 på 541. Det samme vil du opnå ved at skifte fra net 100 til 120.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
Besvar | Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |