recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Tablets?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAndroid Tablets?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: Android Tablets?
    Sendt: 18-August-2010 kl. 14:04
Har nogle fået købt en Android baseret tablet af de nye serier som er kommet fra Kina? tænker her på Apad i en 10.2" model med Aos 2.1 osv..

Venter salv lidt på den tyske model eepad kommer på market, men måske er der allerede alternativer med 2.1/2.2 og 10" som nogle danskere har erfaring med?

jeg ved ihverftald en 3.7" skærm ikke er fyldest gørende til langvarig brug, og som musik afspiller med diverse apps, ville jeg fortrække at kunne læse info'n på et par meters afstand (DroidLive til eksempel).

men ihverftfald hvis andre har erfaringer med en Android tablet, så vil jeg godt høre om det.. Ipad er ikke et alternativ, så er det ihvertfald sagt, og vi bør ikke tale mere om det.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 15:17
Nu er der så en Google tablet på forsiden som menes først at komme i december, så er spørgsmålet om ikke Wetab fra Tyskland bør være mere spændende end noget som først kommer i december? Fordi HTC står bag den, gør den ikke just bedre eller værd at vente på.

Se mere om WeTab her
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 15:36
Har også kigget en del på de nye china modeller der er kommet men mit indtryk er at de alle holder rigtigt dårligt strøm (2 timer) hvilket jeg ikke finder fyldestgørende. 

Glæder mig til der kommer nogle "rigtige" modeller på markedet. Selv har jeg et godt øje til notion ink adam som jeg dog ikke ved hvornår kommer på markedet. 

Angående rygtet på forsiden så er det vidst blevet afblæst igen mener jeg, jeg læste på engadget.

Personligt har jeg lidt svært ved at finde ud af hvilke tablets der kommer og hvilke der ikke gør. Der er uendeligt mange rygter og også rigtigt mange halvfærdige produkter som aldrig kommer længere end fremvisning på en messe :)
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 22:58
WeTap lever vidst nok i bedste velgående, og kører vistnok en del længere på batteri menes jeg at have læst. men det må næste måned så bevise, hvis det holder stik.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2010 kl. 07:36
åbner lige denne gamle tråd.

synes personlig denne ser spændene ud.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:53
tror jeg venter til android 3.0 kommer ud, wetab skal jeg vist ikke kigge på ligenu http://crn.dk/nyheder/Producent-roste-sin-egen-Ipad-klon-pa-Amazon-1.373447.html
Grunden til at jeg vil vente til der kommer en model med android 3 er at der her kommer understøttelse for større opløsninger på apps siden, ligesom ios og det at der skal laves nye versioner der kan køre på ipad ordentligt.

Jeg har ganske vist haft galaxy tab'en til test et par timer, men den kan ganske enkelt for meget til det jeg gerne vil bruge den til selvom den gør det rigtigt godt. og det betyder selvfølgelig at den er for dyr. :-) (5K eks moms)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu