|
Flytte sd kort fra Huawei til ssmsung |
Besvar |
Forfatter | |
henriksen78
Bruger Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-August-2019 kl. 19:58 |
hjælp. Jeg har et sd kort i en Huawei telefon, som jeg gerne vil bruge i min Samsung tablet. Det vil det bare ikke. Den melder fejl. At det er tomt eller filformat ikke understøttet. Det virker ikke st lave format
Hvor ligger fejlen
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej - mildest talt lidt på gyngende grund på dette emne, men på den anden side skriver du jo ikke, hvilket navn mobilen har eller hvor ny den er, så her kommer mit gæt. Mon du er ramt af, at Huawei er begyndt at lave deres egen form for "SD-kort". Jeg ved ikke, hvilke mobiler, der er tale om, men det kan vel googles. I så fald står der vel Huawei på "SD-kortet". Men kan det være sådan en form for "SD-kort", du har i din? De skulle dermed ikke følge SD-standarden længere og kan mig bekendt ikke overføres til et andet mobilmærke. Mvh. Jørgensen Edit: Mit bud synes at være helt i skoven, da jeg fik googlet lidt. Nedenstående er kun brugt i enkelte nye mobiler som Huawei P30 og Huawei Mate 20 Pro bl.a. Læs evt. her om Huawei Nano Memory Card hukommelse, der jo så altså ikke har noget med SD at gøre. Sammenlagt har jeg så ikke et bud på, hvorfor du ikke kan overføre dit SD-kort. :-)
Redigeret af Jørgensen - 06-August-2019 kl. 21:54 |
|
henriksen78
Funktioner
Tak(0)
|
det er et Samsung SD kort. Det virker i en Huawei p9 lite. Jeg vil gerne have det i en Samsung note 2014
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en SD-reader i din PC, evt. via USB-tilslutning. Måske kan du formatere kortet der?
Da du skriver, at du har prøvet at formatere SD-kortet, har du vel også prøvet at formatere kortet i P9 Lite, hvor det kommer fra? Held og lykke. Mvh. Jørgensen
|
|
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ét ord: Brugerfejl.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal det ikke formateres i det apparat, det skal bruges i? Altså i Samsung-tabletten. Hvor stort er kortet ? (Antal GB) Kan der være noget at tage hensyn til i Samsung'en?
Redigeret af mnielsen - 07-August-2019 kl. 06:40 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2221 |
Funktioner
Tak(0)
|
4 ord: Hvad gør man så?
|
|
henriksen78
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også prøvet format i Samsung det er her den siger fejl
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |