recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SGS2 android 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SGS2 android 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SGS2 android 4
    Sendt: 14-Marts-2012 kl. 17:27
Hejsa alle.

Har lige et par spg som jeg skal have fikset.

Jeg brugte handcent sms og gmail til at skrive sms og mail fra, men efter opdateringen til 4.0 så sender jeg dobbelt sms af alle de sms´er jeg sender, samt den modtager mails både til det indbygget email system og til gmailen.

Hvordan får jeg den til kun at vise sms i handcent samt mails kun i gmail??

Jeg har været inde i mit standard sms program og slå alt fra derinde for at se om det kan hjælpe.

håber i kan hjælpe, er sikkert noget jeg har overset
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 15:34
Jeg ved ikke om det er det samme, men på min Nexus kan man gå ind i beskeder > indstillinger > helt i bunden og fjerne et flueben ved underretninger. Du vil vel altid modtage en enkelt sms, men hvis du har to programmer til at vise den, bliver der bøvl!

Ang. email går du ind under mail > indstillinger > "mail konto navn" > helt i bunden er der en "fjern konto" knap.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 20:38
har fået mail til kun at vise fra gmail nu, men kan bare ikke finde ud af hvorfor den sender 2 beskeder hver gang. måske jeg skulle afinstallere og installere handcent igen.

Synes der er flere små detaljer med android 4 på sgs2 som ikke er gået 100% igennem
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu