|
Hvorfor kan jeg ikke høre min pladespiller? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
KLI
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2023 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet, pfugl, det skal jeg prøve snarest.
ClausBP, jeg har ikke fået det løst endnu, men giver en melding her når jeg har har prøvet pfugls metode.
|
|
KLI
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2023 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
pfugl, jeg fik endelig testet. Da jeg tog phono kablet ud af pladespilleren og holdt en finger på inderlederen i stikket af begge kanaler, gav den ganske rigtigt et 50 hz brum i højttalerne. Nu vil jeg prøve at teste pladespilleren. Men hvad mener du helt præcis med "de 2 signalledere til pickuppen"? Der er jo 4 ledninger til pickup'en?
Mvh Klaus
|
|
KLI
Funktioner
Tak(0)
|
DOH!
Da jeg havde pladespilleren ude og gå alt nøje igennem, kunne jeg se at der lige nøjagtigt ikke var kontakt mellem pickupens stik og kabel for den hvide ledning - den var simpelthen hoppet af. Jeg beklager ulejligheden for jer der har svaret, men er taknemmelig ikke desto mindre. Og så er jeg så glad for endelig at kunne høre mine plader.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |