|
Bedste valg af brændbare DVD'er? |
Besvar |
Forfatter | |
T0biasDK
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-November-2012 kl. 10:53 |
Hey
Jeg skal have bestilt nogle brændbare DVD skiver, men hvilke er bedst? Jeg vil gerne betale lidt ekstra for den bedste kvalitet, og bedst mulige kompatibilitet, da jeg skal sende dem rundt i forbindelse med jobsøgning, så det vil være rigtig ærgerligt hvis der er problemer med afspilningen (de skal sendes til England). Jeg har selv fundet frem til disse http://www.nierle.com/dk/artikel/5675/JVC-Taiyo_Yuden_DVD-R_120_min-4.7_GB_16x,_Full_printable_White,_50_stk_i_cakebox.html - hvad siger i til dem? Der er dog flere forskellige fra samme mærke, nogle med noget thermal-halløj, andre med watershield (som dem i linket) - så jeg ved ikke rigtig hvad der er bedst - eller om det skal være nogle helt andre :) Kan i anbefale nogen? Prisen er ikke så vigtig, det er bare vigtigt at jeg får nogle med mindst mulig risiko for at de ikke vil afspille korrekt :) |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har fat i det rette mærke (Taiyo Yuden). Jeg har ikke holdt øje med det de sidste par år, men generelt set har de været kendt for at være blandt de bedste mærker, der findes.
Det er dem jeg selv køber til mit eget brug... Redigeret af HeartWare - 23-November-2012 kl. 14:26 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
T0biasDK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret :) Ved du noget om de forskellige udgaver med watershield/thermal osv?
Der er også de her http://www.nierle.com/dk/artikel/12472/JVC-Taiyo_Yuden_DVD-R_120_min-4.7_GB_16x,_Uden_print,_100_stk_foliepakket.html - men er lidt usikker på om man slet ikke kan skrive på dem med en tusch idet der står uden print?
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det kender jeg ikke noget til...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Perfektionist
Super bruger Oprettet: 04-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Perfektionist
Sony RDR-HXD 870, Sony RDR-HX910, Panasonic DMR-EH65 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Full printable white er til at printe på med blækprintere, og man kan sagtens skrive på dem, da oversiden er mat hvid.
Thermaltransfer er en anden printmetode. Dem du linker til kan også trykkes med serigrafi. Jeg ved ikke hvordan de er at skrive på. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Perfektionist
Super bruger Oprettet: 04-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Funktioner
Tak(0)
|
Taiyo Yuden er ubetinget det bedste valg mht til fejl og holdbarhed! Watershield hentyder til overfladebehandlingen til print. Watershield er lidt dyrere, men giver fremragende print kvalitet.
|
|
Perfektionist
Sony RDR-HXD 870, Sony RDR-HX910, Panasonic DMR-EH65 |
|
T0biasDK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene :) Jeg ikke skal bruge dem til at printe på - men de skal kunne skrives på uden problemer - så vil dem jeg linkede til oprindeligt (http://www.nierle.com/dk/artikel/5675/JVC-Taiyo_Yuden_DVD-R_120_min-4.7_GB_16x,_Full_printable_White,_50_stk_i_cakebox.html) være det bedste valg? (dem uden watershield kan jeg kun bestille 100 af på en gang så vidt jeg kan se)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |