|
Apple Watch m. E-sim hos YouSee/Telmore |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 20:57 |
Hej
Jeg overvejer at købe den nye iPhone 12 Pro hos YouSee eller Telmore (for at få 5G fra starten). Jeg har et Apple Watch 4 (LTE), som jeg selvfølgelig vil have med over (jeg har "3" nu, og det virker perfekt). Jeg hører rygter og ser nedenstående om at det ikke virker, og ikke har virket over et år nu: Nogen der kan be- eller afkræfte? Og om det samme gør sig gældende hos Telmore? På forhånd tak
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det fungerer fint hos Telmore, har både e-Sim i mobilen og i Watch S4 og det fungerer helt som det skal.
Redigeret af Jose - 19-Oktober-2020 kl. 02:58 |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Tak for svar
Det har åbenbart ikke virket i et år for vedkommende, det sidste indlæg er kun en måned gammelt.
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1566 |
Jeg har også Telmore og e-Sim i mit Apple Watch, kører snorlige og uden problemer.,
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |