recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tid til (jule)ros !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTid til (jule)ros !

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
seolsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Tid til (jule)ros !
    Sendt: 15-December-2004 kl. 18:04

Hej administratorer af dette Forum.

Som nybagt ejer af min første HDD recorder, fik jeg bare lyst til at rose Jer lidt. Man kan få uvurdelig hjælp og info på hjemmesiden.

Godt initiativ - og god struktur på sitet. Brugervenligheden er også i top.

Keep up the good work :-)

Mvh Steen Olsen

Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2004
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2004 kl. 20:08

Jeg er helt enig i hvad du har skrevet her, man glemmer ofte at rose og det er en skam, for dette board er en guldgrube af viden og information og det skal især dem der opretholder boardet have stor ros og tak for.

Efter bare kort tids læsning her, ved man langt mere end ekspedienterne i Fona, Elgiganten, ElectricCity o.s.v. tilsammen.

Jeg opgav hurtigt at få information fra forretningerne ude i byen, - jeg har efterhånden kun læst her på boardet og jeg vidste alt hvad jeg havde brug for inden jeg købte min Philips 725H hos mediacheckpoint.de, - iøvrigt en handel der forløb imponerende flot og professionelt.

Tak allesammen og god jul.

Hilsen dunlop.

Til top
corder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2004
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2004 kl. 21:27

Det er helt klart en meget fin side for nye og kommende købere af dvd optager. Jeg syntes det er flot så tit de ansvarlige for grupperne besvare spørgsmålene. Gerne spørgsmål som ligner hinanden, men ingen spørgsmål er åbenbart for dumme - tak for det. Jeg har lige købt en sony hx900 og det har jeg gjort efter nøje at have læst trådene på denne sitet. Og jeg er overbevist om at jeg vil følge side også efter jeg er blevet ejer. Så kommer nemlig spørgsmålene om hvilke medier man skal optage på, hvilke nye optager er på vej osv.

God jul til alle

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2004 kl. 00:58

Vi takker for rosen.

Det er et temlig tidskrævende fritids arbejde at være redaktør på Recordere.dk, så det er glædeligt at I synes om vores indsats.

Også Glædelig Jul til Jer!

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7885
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2004 kl. 06:57
Ha, ha, ikke Men in Black men Men in White (and Red) - MIW&R  

Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Rudbeck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2004 kl. 11:47
Også stor ros herfra. Jeg hoppede tidligt med på HDD/DVD recorder vognen, og er stadig en lykkelig ejer af Pioneer 5100H. Selvom jeg forlængst har købt min recorder, og ikke påtænker at investere i en ny foreløbigt, tiltrækker dette forum stadig min interesse pga. det høje informationsniveau om stort set alle grene af TV verdenen. Tak og glædelig jul.

Redigeret af Rudbeck
Til top
Lange Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-December-2004
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2004 kl. 13:14

Jamen, jeg vil da gerne skrive min første besked og i stemme roserne i denne juletid

Jeg har fulgt siden et par måneder nu, efter jeg så lyset i en kombination af HDD/DVD og er blevet helt hooked på at tjekke forummet flere gange dagligt for nye indslag og kommentarer.

Jeg har endnu ikke selv investeret i en, men er ved hjælp af denne side kommet frem til at Pioneer passer bedst til mine ønsker. Så jeg glæder mig til at se hvor vi ender prisnmæssigt på fælleskøb af den nye 920'er.

Denne side er en ren guldgrube af informationer, så stort ros for det!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu