|
Plex på txp55vt50y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2018 kl. 10:52 |
Jeg beklager påforhånd hvis spørgsmålet allerede har været op at vende. Jeg har det gamle flagskib Panasonic VT50 og er meget tilfreds med tv’et selvom jeg ikke kan få Plex. Er det muligt at få Plex med chromecast? Eller kan VT50 opdateres så Plex kan installeres?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke noget med at der er Xplay på Panasonic? Syntes at huske det på mit gamle VT30?
Xplay er client til Plex også
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg har prøvet at kører Plex via min mobil og Chromecast og det hakkede.
Så efter jeg har fået Apple TV 4K kører det uden problemer. Om det var min mobil eller min Synology box der gjorde at det hakkede har jeg aldrig undersøgt. |
|
![]() |
|
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Det er blot irriterende at bruge penge på et apple tv for at køre Plex, da det blot er en app, som skal hentes ned på tv’et.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Plex understøtter Chromecast. Virker for trineligt. Kører det i soveværelset
|
|
![]() |
|
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Mon ikke bare din Plex-server er for langsom til at transcode?
|
|
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |