|
Var det endeligt for mit fine 55" SONY smart tv |
Besvar |
Forfatter | |
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Maj-2020 kl. 20:21 |
Hej. De sidst dage har den indbyggede SONY DRTV app meddelt ved start "Download fra internettet mislykkedes". Nogen der oplever det samme med DRTV.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
jstenbak
Ny bruger Oprettet: 13-Maj-2020 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Nej I øvrigt har jeg skrevet til Sony og det gode firma har lovet at sende en opdatering af FirmWaren, som snart bliver tilgængelig på deres hjemmeside. Sony forever! |
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
@jstenbak, hvornår har du skrevet. Jeg har kun haft denne fejl i kort tid 2-3 uger, det er ikke noget med efterårets DR update at gøre, det har nu virket fint, uden rød knap osv. Det er til gengæld længe siden der sidst var en firmware update. Det er ikke helt nyt, det er et 55W805BBN, sikkert introduceret i 2014.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åhh altså.. Sony lovede også mig en software opdatering omkring Netflix da det kom til Danmark... Opdateringen er endnu ikke kommet til tv'et |
|
jstenbak
Ny bruger Oprettet: 13-Maj-2020 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej
Jeg skrev også ti DR og de bekræftede, at der den 7. maj var opstået denne fejl. De har også konstateret at de TV den oftest er på er SONY, hvorfor DR har kontaktet SONY omkring en problemløsning. Medarbejderen hos Sony tilbød at fremsende en USB med opdateringen, så jeg venter spændt😳
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
jstenbak, hvor gammelt er dit, evt. model
MVH
|
|
|
|
snapspizza
Ny bruger Oprettet: 18-Maj-2020 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du opdateret dit TV til firmware version 3.006? Jeg har netop opdateret og nulstillet mit KDL-40W605B som bruger samme firmware som dit, og nu kører det som før. Opdateringen kan hentes på den britiske supportside for dit TV her: https://www.sony.co.uk/electronics/support/lcd-tvs-kdlxxw8xxb-series/kdl-55w805b/downloads/00016378
Redigeret af snapspizza - 18-Maj-2020 kl. 13:09 |
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for guide. Det hjalp..... ikke en prut. Samme problem med mit tv. Den er på 3006 nu.
Men nu kan jeg da holde øje med siden om der kommer flere opdateringer. Jeg må caste indtil da. MVH
|
|
|
|
snapspizza
Ny bruger Oprettet: 18-Maj-2020 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du nulstillet dit tv til fabriksindstillinger? Det virker ikke før man har gjort det, desværre: HOME - INDSTILLINGER - SYSTEMINDSTILLINGER - GENEREL OPSÆTNING - FABRIKSINDSTILLINGER
|
|
rasmuzzen
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak. Jeg forsøgte at starte DRTV 3 gange, og så kom den lille snurrende gule cirkel pludselig. Uden reset, nu virker det sørme. Tak.
|
|
|
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
På mit KD-55X8505 fejlede DRTV stadig efter opdateringen og TV2 Play meldte browserfejl. Efter reset til fabriksindstillinger ser det dog ud til, at alt virker igen.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |