|
Mobilbred bånd tv Streaming |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg giver Csell ret.
Det giver ingen mening. Deres bredbånds abonnementer er utidssvarende. Det eneste der giver mening er fri data til 220 inklusiv router. Resten kunne sagtens erstattes med mobil abonnementer.
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kørte selv med Oisters mobil abb i flere måneder - sat i en 4g router købt på dba :-)
Det virker super og vi streamer ALT Skiftede til fiber da de dels havde et godt tilbud, dels min søn spiller en del Fortnite mm hvor Ping tid er vigtig... Men så snart han stopper med det er vi tilbage på et mobil abb - eller hvad der nu giver mening til den tid Købte 2 store antenner og specielt kabel fra England, mest fordi det var “hyggeligt” - det gav ikke ret meget mere i fart Anbefaling herfra; køb et Oister mobil abb, en router i dba og test det en måned Allerbedst er det hvis du kender en med et Oister abb i forvejen - så kan de kører en 4-8 Speedtest, og du har en god indikation for om du har ok dækning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |