|
Vægdåse til vægdåse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Telemachos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2021 kl. 15:11 |
Hej
Jeg skal til at sætte vægdåser op til netværk. Jeg har trukket kablet og skal tim at montere kablet sådan at begge ender afslutter i vægdåse. På mine connectorer er der en farvekodesekvens til A og B, er det så meningen at den ene ende skal være A og den anden B, eller skal det laves A - A? Venlig hilsen Telemachos
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1415 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge samme forbindelse i begge ender.
Jeg mener man normalt bruger B standarden.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Axlon siger, skal de være ens i begge ender. B er standart her i EU. Hvorpå Nord Amerika er de glade for A.
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
Telemachos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
Jeg siger mange tak
![]() |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Det vigtigste er bare at du er konsistent - så er det meget nemmere hvis der senere er noget der skal rettes til. Jeg har valgt "B" til alle kabler og stik her i huset.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Eneste grund til at USA er glade for T-568A, er fordi det er påkrævet, når arbejdet er udført på regeringskontrakt. ![]() T-568B anses for at være den mest fremtidssikre løsning og bør benyttes til nye installationer både USA og EU, hvor der ikke er eksisterende T-568A installationer. Alle nyere kabler er lavet efter T-568B standard. Det kan resultere i en minimal, men målbar, signalforringelse, når der kobles sammen med T-568A installationer.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |