|
Uventet problem med LG C3? - LØST |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6221 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2023 kl. 22:05 |
Jeg fik fladskærmen i dag og bruger de indbyggede apps
Når jeg ser Apple TV+ er underteksterne dansk SDH (alle sprog er SDH) SDH er undertekster for døve og hørehæmmede Jeg kan ikke bare vælge dansk Hvor dælen slår jeg det fra? Det har jeg lige godt aldrig set før
Redigeret af jake51 - 30-December-2023 kl. 18:40 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg svarer mig selv prompte
Det er sgu da underligt Under Generelt/Tilgængelighed skal man slå Undertekster fra Så vises danske undertekster som normalt på Apple TV+ Indstillingen Hørehæmmede er slået fra som standard Det giver vist nul mening
|
|
Mikael Simpson |
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo så ikke et problem med dit C3 tv som der står i overskriften. Måske ud skulle skrive LØST i overskriften :)
|
|
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Oppo BDP-103D
|
|
jake51
Funktioner
Tak(1)
|
Opdateret.... men det er da stadig uventet/underligt
|
|
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du tilvældigfis kommet ind på DR's kanal for hørehæmmede? Dette kan jo nemt ske, hvis man bare bruger op/ned-tasten ved kanalskift i stedet for tal-tasterne.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |